尋找必尋見

證道搜尋




      首先想同大家分享少少關於我成長嘅背景。其實我好細個嘅時候,爸爸媽媽就分開咗,將我交往阿爺阿嫲照顧。雖然係咁,阿爺阿嫲照顧得我好好,甚至乎太縱我。亦都因為咁,我嘅性格慢慢變得叛逆,好似自己想點就點咁,成日發脾氣,又成日唔返屋企,喺街度同班朋友流連。即使成日出去玩,我仍然會感到空虛同寂寞,覺得好孤獨。尤其是2015年阿嫲過身之後,我就更加覺得呢個世界好似無人愛我,一切都冇晒意義。

       但正正係喺我人生最低潮嘅呢個時候,天父向喺幽谷中沉淪嘅我伸出援手。仲記得喺2018年嘅一日,我表妹喺學校帶咗個耶穌嘅公仔返黎話送比我,仲話:「耶穌好勁㗎!」咁我就問我表妹: 「有咩咁勁呀? 」佢就竟然答我話: 「你睇!呢個耶穌公仔有六舊腹肌! 係咪好勁呢! 」之後我就Keep住呢個耶穌嘅公仔。

       後來有一日,我好唔開心,唔知點解就醒起表妹送畀我嘅耶穌公仔,腦海中就出現咗耶穌,我開始向神禱告。喺禱告嘅過程入面,雖然我合上眼睛,但我看到一道光,我感覺自己好似俾人攬住咁,感覺好溫暖,成個人慢慢平靜落黎,感覺好有安全感。

       之後我開始keep住禱告,有一種解釋唔到嘅力量驅使我有好大嘅欲望,想去親近神、認識神,所以我曾經走入不同嘅教堂,獨自向神禱告。之後我開始搵教會去了解更多。我又再次向天父禱告,希望全能既主能夠帶領我去到一間適合我嘅教會。藉著神嘅恩典,有一日同朋友講起我想搵教會,佢就介紹左我來到 恩福 呢一個大家庭。

       就係咁,我認識神多咗,感受到神嘅愛係信實而又無微不至嘅。神知道我嘅需要,我開始學會交托,將我嘅開心同唔開心同神去分享,慢慢我發覺我膊頭輕鬆咗好多!

       而係神嘅教導同引領下,我開始去除以前嘅一啲壞習慣,例如開始戒煙戒酒,唔再貪玩,價值觀亦都改變咗好多, 例如懂得感恩,學曉寬恕別人。喺呢一年入面,我跟隨天父嘅旨意,完成佢交俾我嘅功課,例如我完成咗「成長八課」和「主日學」,使我更親近主和進一步認識神。最近,我參與泰北短宣,向一啲山區嘅兒童傳福音,教導佢哋唔同嘅知識。去泰北之前,我有啲擔憂自己是否能夠勝任這個使命,但天父早已為我哋安排好一切,令我哋嘅旅程非常之平安同充實。而我亦都好感恩,藉著神嘅恩典,我今日可以係度同大家分享我嘅見證,亦可以喺今日受洗,正式成為一位基督徒。感謝主將我嘅不可能變成可能!

      願主祝福你們! 多謝!